Mens en Natuur

De natuur geeft ons in feite alles wat we nodig hebben om te kunnen leven. Als mens zijn we in de afgelopen eeuwen steeds verder van de natuur af geraakt. Als we alleen al kijken naar het opwekken van energie dan komen we steeds meer tot de conclusie dat de elementen van de natuur ons ook kunnen voorzien in energie behoefte.

Als stichting hebben wij inmiddels ervaren dat de mens en de natuur niet zonder elkaar kan. In onze pilot hebben de collega’s in het Horsterwold te Zeewolde ervaren dat de wilde paarden die daar rond lopen hulp komen bieden als dit nodig is. Op bijgaande foto is mooi te zien wat een vertrouwen er uitstraalt als je jezelf open stelt voor wat er is.
Als stichting kunnen wij vanuit ons netwerk mensen in contact brengen met paarden coaches, therapiehond begeleiders of zelfs verzorgde wandeltochten naar Santiago de Compostela. Alles in het teken van herstel en persoonlijke ontwikkeling.

Heb je interesse? Neem gerust contact met ons op.