COLLEGA’S DRAGEN BIJ AAN SPEELPROJECT IN HET HORSTERWOLD

Re- integratie

Re-intergratie

Staats Bos Beheer Flevoland werkt hard aan het onderhouden en verbeteren van de bossen in de provincie Flevoland. Vanuit onze re-integratie pilot in Zeewolde waar collega’s met PTSS werken aan hun herstel in de natuur, dragen wij bij aan een van de projecten die Staats Bos Beheer initieert. In het Horsterwold wordt gewerkt aan de realisatie van een speelplaats voor kinderen in het bos. Dit project wordt gerealiseerd met materialen uit het bos. Als stichting zijn wij er trots op dat wij bij mogen dragen aan de realisatie van dit project. Naast de maatschappelijke functie die wij als stichting hebben opgenomen in onze kernwaarden krijgen collega’s de mogelijkheid om met deze bijdrage aan dit project te herstellen. Iets om met elkaar trots op te zijn.

Back Up in Blauw