Workshop Biografisch Coachen

Gisteren heeft Anna van der Wal in het bos een workshop Biografisch Coachen gegeven aan de collega’s in dit project. Met biografische coaching kijk je naar de ontwikkelingen die je al hebt meegemaakt in het leven. Wanneer je niet weet hoe je volgende stap eruit ziet, dan helpt het om te reflecteren op hoe het leven tot dusver verlopen is.

Anna van der Wal

Revitalisering project

Samen met enkele collega’s uit het operationele veld zijn wij de Stichting Politie Veteraan gestart, het platform waar wij vanuit wederzijdse collegialiteit verbinden en ondersteunen.

Een van onze projecten is een revitalisering project waarin wij, in samenwerking met de Nederlandse Politie Bond en Staatsbosbeheer, collega’s in het bos laten werken aan hun herstel.

Fantastisch om te zien dat Anna met haar kunde de collega’s beweegt na te denken over hun levensloop en wat hun heeft bewogen om te staan waar ze nu staan en waar verleden een plaats kan krijgen. Vanuit openheid naar elkaar en met elkaar was dit een zeer leerzame workshop die bij draagt aan verder herstel.
Als stichting gunnen wij elke collega zo’n leerzame bijeenkomst in de natuur. Hiervoor hebben wij de stichting opgericht waar we graag aan verder bouwen met elkaar.

Back Up in Blauw