Stichting Politie Veteraan

Project Zeewolde

Collega’s herstellen van mentale blessure in het bos;

Als Stichting Politie Veteraan staan wij achter onze collega’s in het politievak. Een van onze projecten is een revitaliseringsprogramma in Zeewolde die we aanbieden aan de collega met een mentale blessure. Dit doen we samen met Staatsbosbeheer.

Steuntje
in de rug

Project

Collega’s herstellen van mentale blessure in het bos; Als Stichting Politie Veteraan staan wij achter onze collega’s in het politievak. Een van onze projecten is een revitaliseringsprogramma die we aanbieden aan de collega met een mentale blessure. Dit doen we samen met Staatsbosbeheer.

Op de foto’s zijn collega’s aan het werk en bouwen een huisje voor kinderen in het kabouterbos te Zeewolde. Zo mooi om te zien dat de collega’s weer in hun kracht komen te staan en regie pakken op hun eigen leven. We bouwen hard door om nog meer collega’s in het land dit programma aan te kunnen bieden. Achter de schermen ontstaan er mooie samenwerkingsverbanden en krijgen we op meerdere vlakken steeds meer steun. Zo mooi om te realiseren en zo nodig!

Met speciale dank aan de collega’s en externe partners die belangeloos bijdragen om dit mogelijk te maken.

"Samen proberen we mooie stappen de juiste richting in te zetten en gaan we verder bouwen. Dankbaar en trots kijken we terug naar een mooie dag!"
Dick Kleijn
Founder

PTSS Contactdag Midden Nederland

Vrijdag 1 juli 2022 werd na enkele jaren corona weer een fysieke PTSS contactdag georganiseerd in de eenheid Midden Nederland. De contactdag werd georganiseerd bij