Met uw donatie help je anderen vooruit

Fijn dat je ons steunt om ons te helpen om onze doelen te behalen. Word vriend met een eenmalige gift. Wil je ons liever voor langere tijd steunen en actief betrokken worden? Word dan donateur.

DONATEUR WORDEN VAN DE STICHTING VOOR €25,- PER JAAR

Jan Struijs stopt als voorzitter Nederlandse Politiebond:

“Ik wil geen cadeaus, maar donaties aan deze mooie stichting.”

Jan Struijs werkte bijna 45 jaar voor en met politiemensen en weet als geen ander wat de impact is van PTSS op iemands leven en zijn of haar omgeving. “We hebben jarenlang op deze mensen kunnen rekenen, ze hebben jarenlang voor onze veiligheid gezorgd; het is méér dan fantastisch dat de Stichting Politieveteraan nu voor hen zorgt. Daarom draag niet alleen ik, maar de hele Nederlandse Politiebond deze club een warm hart toe.”

Bedrag

U kunt ook rechtstreeks doneren onder vermelding van het project, ons bankrekeningnummer is: NL21INGB0008228831